ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

FRAMME

Publicerad 2014-12-30 12:57:11 i Australien,

Nu har jag snart spenderat min första dag här i Australien!! De är sjukt varmt. Kom "hem" runt halv 2-2 i natt. Hade jättesvårt att somna för hade sovit hela resan... När jag väl landar så är min väska kvar i Hongkong??? så är utan grejer.. får dom förhoppningsvis i morgon! Sov till ungefär 1 idag så sen badade jag med familjen i poolen! Imorgon bitti åker jag till Byron Bay och möter upp Amanda !! :D
 
Okej ett konstigt och osammanhängande inlägg, men jag lever och trivs bra! men skulle ljuga om jag sa att jag inte hade hemlängtan... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela