ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

FEBRUARY

Publicerad 2015-02-02 12:01:38 i Australien,

Nu är de alltså redan februari??? Shit vad tiden går? Har vart här i 5 veckor idag också. Igår firade jag & Mathilda in februari på stranden, som jag sa igår:) skönt, men blir lite långtråkigt utan typ boll osv, så de får följa med nästa gång! 

Mathilda åkte hem idag så nu är de lite ensamt... Men åker dit i helgen! 

Igår kväll fick jag en liten svacka & fick världens hemlängtan?? Såg en bild på min bror & allt bara brast... Haha! Men vet att detta kommer bli ett så bra år & att alla finns kvar där hemma:) Mamma sa att vid 5-7 veckor så kommer hemlängtan så de verka ju stämma då? 

Alldeles för trött för att blogga om helgen nu, får bli imorgon. Tidigt kvällen ikväll.










Älskar denna pose ;)


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela