ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

SHOPPING

Publicerad 2015-02-12 13:03:57 i Australien,

Idag mötte jag ju upp Mathilda. Tog tåget till Helensvale så va hon där med bilen så åkte vi till Harbour Town. till en början tyckte jag bara att de var för dyrt, men sen hittade vi en del "smultronställen". Sååå nöjd med mina köp, slänger in bilder på vad jag köpte!
Två selfistick ego pics innan avfärd
 
 
ÄLSKAR Nike & ÄLSKAR mina nya shorts & linne från Nike
Älskar glajjorna, ralph lauren!!!! allt detta gick på lite mindre än 200 dollar vilket är ungefär 1300kr så jag är supernöjd!!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-02-12 19:48:07

Ja super bra köp på super snygg tjej!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela