ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Sorry - Helgen hos Mathilda

Publicerad 2015-02-23 13:30:40 i Australien,

Hehe... Kommer aldrig kunna bli en "professionell" bloggare.... MEN jag försöker mitt bästa, nästan. Nu kommer några inlägg här då, slänger kanske in nått tidsinställt också, så det inte är heeeelt dött här..
 
HELGENhos Mathilda då... Förra helgen vill säga.. Kom dit runt strax innan 7..? Vi åkte direkt och kollade bion, bokade den. Var över 400 platser i salongen??? hahah snacka om stor! Var ungefär bara 100 biljetter sålda när vi kom.Såå vi såg då alltså Fifty shades of grey. Hade väldigt stora förhoppningar på den, även fast jag ej läst böckerna då. Efter vad alla skrev på Twitter osv. MEN väldigt besviken. Alltså den var ju bra, men trodde den skulle vara mycket bättre. Var typ bara irriterad på "Mr Grey" för han var så "på" liksom? Aja whatever, längtar ändå till nästa!
 
På lördagen så åkte jag och fixade mina fransar, var såååå lycklig att äntligen få göra dom. Största besvikelsen i mitt liv tror jag. USCH. Sen var vi barnvakt. Gjorde pizza till lunch, sen åkte vi till ett ställe, med typ en pool, fast det var saltvatten. Sen förbi IKEA på vägen hem för att köpa lite godis, sen hem och laga tacos. MUMS. Sen bara filmmys. Skypeade även med familjen, eftersom att Pernilla fyllde år! Farmor och farfar är så fascinerad över hur Skype fungerar! haha, och kalle min lilla bebis har blivit så stor :(
 
Mathildas värdbarn är så söta, gosisarna!
 
På söndagen tog vi de lugnt på förmiddagen, sen åkte vi och fixade ett nytt simkort till Mathilda, sen åkte vi till nån skog eller nå och vandrade, haha! I Binna Burra! Hade dock helt fel skor, converse. Vi kom dit för sent. Och druckit för lite vatten. De var tänkt att vi skulle gå till ett vattenfall, men vi vände efter ca 4-5 kilometer när vi aldrig kom fram.. haha, men vi ska tillbaka för båda vill se de där j*vla vattenfallet!
 
Så brukar mina fransar se ut när bästa Lina gjort dom, saknar :( 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela