ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

FREDAG

Publicerad 2015-01-09 10:37:38 i Australien,

Hallojsan! idag var man uppe med tuppen, som man burkar säga! Vaknade först vid 04.30 & kissade, vaknar minst en gång varje natt & kissar??? Jag har gjort det sen jag kom hit?? Anyway, vaknade sedan vid 7 av att dom hade tvn på utanför jättehögt... så låg kvar i sängen tills det var dags att jobba 8.30. Medan Hudson sov sin första nap lekte jag lite laga med Ryan, haha! Sen bada han med pappan & gjorde saker med han. Dom gör oftast massa saker när pappan är hemma, han är inte hemma hela tiden, han jobbar borta! Jaja, gick bra idag. Var ganska varmt så under Hudson andra nap tog jag mig ett skönt dopp i poolen! & såklart några bilder ;) höhö.
 
Börjar känna nu, när jag snart vart här två veckor att det är dags att skaffa vänner... haha! Så skrev i "Svenskar i Australien" till och med så jag fick napp tror jag ;) haha! Ska åka upp till Surfers Paradise imorgon eller på söndag I Think. & träffa en tjej som bor där! Skojsigt. Skönt att inte bara hänga med familjen & komma ut & se lite också :)
 
Nu är det snart dags för pizza, hööörs!
 
Dagens lunch, MUMS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela