ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Ikea

Publicerad 2015-01-03 09:37:30 i Australien,

Igår var jag med mamman ner till affären & handlade! Åkte hem & gjorde lunch. Mormor, farmor & farfar kom förbi och åt!Chillade typ resten, pratade Skype med Jossi! Dom kom även över på middag, plus faster. Vi grillade, mums! När vi satt & åt kom de en "possom" (vet ej hur de stavas??) sjukt läskig, haha!! Kom nästan fram till bordet?? Blä. Efter dom åkt hem så pratade jag Skype med Maja innan jag skulle sova.

Idag har jag vart på Ikea med mamman, mormor & lilla Hudson! Köpte hem lite köttbullar, potatismos, gräddsås & lingonsylt, älska!!! Mums!!! Kom hem & tog ett dopp i poolen med familjen & sitter nu & avnjuter en cider framför tvn med pappan;) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela