ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Onsdag

Publicerad 2015-01-14 11:39:14 i Australien,

Idag var lillen en riktig pain in the ass.... haha, bara grinade & vägrade va still... å massa annat... haha ska bli skönt med en eldig dag imorgon! & äntligen träffa några andra människor!! gaaah längtar. åker upp till ungefär 14.30, när hon slutar så möts vi upp då nånstans. Skulle va fint väder också, hoppas de stämmer, så man får lite sol på sig :D
 
Jaja, idag gick jag en liten promenad med lillen. Är typ bara backar här så tänkte, att jag går uppåt, för däråt har jag ej vart. Kommer upp och det är platt nån meter sen fetaste backen uppåt igen. Var redan död, haha, sjukt brant! Så stannade där och gick neråt igen sen. Följde även med mormorn & hämtade Ryan sen, fick även köra hem! Så hoppas jag får köra själv snart :)
Såhär glad var han INTE hela dagen kan jag säga...
Alla höghus, där borta är till exempel Surfers Paradise!

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2015-01-14 19:02:46

Sådana leenden gör att man glömmer de sura minerna:) Såå söt!
Du får utmana dig själv att klara backarna utan stopp på x antalveckor. Perfekt sett ju att lära känna omgivningsrna...på med jumpadojor och gå gå gå:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela