ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Regn

Publicerad 2015-01-11 04:16:46 i Australien,

Igår var jag ju på stranden, gick även i några affärer. Åh de va så gulliga affärer.. Haha! Hitta en affär med skitsnygga jumpsuits, toppar & klänningar!!! Fick med mig en jumpsuit hem, love it. Även en liten bubbla med en surfbräda på! Haha. När jag kom hem igen hade familjen en liten fest här, för en tjej som fyller år, dock hade hon redan åkt hem när jag kom... Men de var några kvar & dom var hur trevliga som helst:) sen hade jag så otroligt ont i huvudet så jag gick & la mig direkt efter middagen. Eller tog en dusch & smörjde in mig med aloevera som jag missat att smörja solkräm på... Till exempel fötterna...:-) 

Idag regnar det så tar de bara lugnt, är rätt trött också... Tänkte gå ut på en promenad & utforska lite men trökigt när de regnar... Har regnat nästan hela tiden jag har vart här känns de som...











 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-11 23:12:21

Vilken cool bubbla..är det i den du o Maja ska göra er road trip?☺
Har inte sett en enda bild på något regn så där tror jag dig inte riktigt;)
Kramisar från Schiedam den här gången:)

Svar: Har inte knäppt då, de är ju tråkigt;) regnade idag också tillexempel!!
Ebba Lindholm

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-12 06:09:09

Jumpsuiten är riktigt snygg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela