ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Shopping

Publicerad 2015-01-23 01:47:51 i Australien,

Skulle skriva dehär inlägget igår men när jag var klar dog mobilen & allt försvann... Så vart för less & orkade ej göra ett nytt då.. Sååå

Igår på min lediga dag åkte jag till Robina & kikade på de shoppingcentret, väldigt stort & mycket dyra butiker.. Men hittade några härliga till bra pris:) hittade även en butik som hette Kikki.K som sålde saker som påminde om Sverige typ, haha vad är oddsen? (Min mamma heter så) Åååh älskade verkligen den butiken, va där inne en halvtimme minst. Dit går jag tillbaka. Fick med mig en skrivbok & en penna därifrån igår, men blir nog mer under detta år;) 

Det var massa små "stånd" mitt i typ som säljer olika saker, så var de en kille som jobba där som började prata med mig, presenterade sig frågade vart jag var ifrån osv... Sen gav han mig sitt nummer?? Haha. Sånt händer ju inte i Sverige direkt ;)

Hittade även en hat store haha Gud så fula hattar!













Köpte mig en liten frozen yoghurt Yummie 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-24 07:12:41

Vad roligt med en hatt affär de är ju inte lätta o hitta. Köpte du inte en de i rosa?;)
Klart Kikki k har bra sortiment;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela