ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Stranden

Publicerad 2015-01-10 03:44:01 i Australien,

Befinner mig just nu på nån strand här i Australien. Ingen aning om var eller hur jag ska ta mig hem, haha! Är helt själv alltså! Blev inget surfers idag, hon jag skulle träffa blev sjuk... Tråkigt. Men vi skulle kanske ses imorgon istället, vi får se! Men jag går runt här & kikar, de löser sig alltid ;)! Nu ska jag sola lite, kanske ta ett dopp också ;) pööööössss




Pricken, där är jag nu. Uppe i mudgeeraba bor jag.

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-10 08:15:36

Nice way to spend a day of your own:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela