ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Surfers - Söndag

Publicerad 2015-01-27 01:31:49 i Australien,

När vi vaknade på söndagen var ingen speciellt pigg, haha! Vi tänkte åka till Wet n' Wild då, men vi gick ner och la oss vid poolen istället. Sen gick vi iväg och käkade lunch, hem till poolen igen. Vid strax efter 15 gick Linnea iväg och jobba, så då passade vi andra på att sova.... haha! Vid 19 gick jag och köpte lite middag, pratade i telefonen med Maja samtidigt, ÅÅÅÅH vad jag längtar tills hon kommer.
 
När Linnea kom hem från jobbet så kikade vi Sagan om Ringen. Jag somnade dock på en gång typ, haha!
Här ser man hur långt de är kvar på sin pizza, awesome!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela