ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Tisdag - Onsdag

Publicerad 2015-01-28 05:22:20 i Australien,

Igår var jag faktiskt effektiv. Tvättade tre maskiner, gick ner till affären & frisören & bokade en tid! Färgning på g nästa vecka;) kan säga att de är bra träning att gå ner dit! Jävlar vilken backe!! Sprang faktiskt ner sen gick jag upp! 

Hudson somnade påvägen upp så la han bara i sin säng när vi kom hem igen. Då passade jag på att köra lite styrka, armhävningar, situps, plankan & rygglyft bara, men ändå! Tog ett svalkande dopp i poolen innan en skön dusch! Gjorde lunch, makaroner & köttbullar, mums! 

Idag var vi på ett ställe & skulle fixa ett ID-kort till mig, men de kostade 60 dollar, typ 400kr såååå vet ej hur jag ska göra... Sen åkte vi till shoppingcentret för jag skulle byta från daglig betalning till månadsbetalning på mobilen :) 
Hem & göra lunch för var såååå hungrig! Skypeade även lite med mamsen. Nu är de dags att jobba igen när lillen är vaken. 

Och blir bog surfers i ikväll, ledig imorgon & dom åker om en vecka! Så lät passa på!! 





Ser inte lika brant ut som de är påriktigt, känns bra mycket i benen vill jag lova.


Fikade lite när vi ändå va på stan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela