ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Ledig

Publicerad 2015-03-05 01:36:36 i Australien,

Igår åkte vi iväg & vaccinerade lille Hudson! Pluppen. Men de gick bra, grinade lite sen  gick de över:) han vägde 9.1 kg. Tror jag kommer ha rätt bra armuskler efter detta år ;) haha! Sen skulle mormorn förbi på ett sjukhusbesök så då tog jag & Hudson en promenad. Gick till KFC & käkade lite lunch. Sen när vi kom hem så la jag Hudson för att sova lite, så då passade jag själv på att sova lite! Var aå himla trött... 

Idag är jag ledig, som vanligt! Har inga planer alls idag. Ska nog ut i solen, men får ABSOLUT inte få sol på ryggen så kan bli knepigt... Brände den förra torsdagen & nu flagnar jag sönder:((( kanske nån promenad också, var ett tag sen nu! 



Leeeeedig

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela