ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Moving to Australia

Publicerad 2014-11-07 12:22:09 i Australien,

Den 28e december, 06.10, lyfter jag mot Australien. Två mellanlandningar, Rom och Hongkong, innan jag äntligen landar i Brisbane, 29e december, dock 23.20... Ska börja med att vara med Amanda några dagar, fira in 2015 med henne och lite så. Vi vet inte än vart vi ska vara men lutar åt Bayron Bay! Hoppas! Kanske får hämtning av min värdmamma på flygplatsen så jag kan lämna min saker där, om vi ska till Bayron, de är ändå på vägen! Vi får se.. Snart är det dags att skriva packlista!
 
 


Kommentarer

Postat av: Blogg.se

Publicerad 2014-09-23 14:18:14

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela