ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

South bank

Publicerad 2015-02-08 10:12:45 i Australien,

Sorry för så dålig uppdatering... Men känner inte att jag hinner eller ibland är jag för trött... Ska försöka bli bättre! 

Så varning för ett i lägg mes mycket text & bilder!

Sen sist då. Mathildas värdpappa blockade upp mig efter mitt besök hos frissan. Blev faktiskt väldigt nöjd med mitt hår! När vi kom hem till Mathilda så åt vi lasagne, jättegott var de! Sen tog jag & Mathilda bilen till IKEA, handlade lite ramar & en spegel:) & lite godis! 
Åkte vidare till ett litet köpcentrum & köpte på oss lite goon. Jättebilligt skitvin, haha! Två boxar, 8 liter totalt för 20 dollar, vilket blir lite mindre än 140 svenska kronor!!! 

Sen hem till Mathilda & sova för vi skulle upp 7 dagen efter och åka hem till mig eftersom att jag skulle jobba! 

Kom hem till mig precis tills jag började då de va en del trafik. Lekte, spelade spel, kollade film & badade med pojkarna. Sedan fixade vi oss för att dra till surfers & utgång!!

Riktigt rolig utgång tycker jag, sov sen kvar i surfers hos dom svenska killarna som jag träffade via Linnea, nu när linnea lämnat mig...:( ;) somnade dock inte förns halv 6-6? Vaknade till och från & sen åkte jag & Mathilda hem vid 9 för att duscha äta & vila lite innan vi tog bilen tillbaka till Mathilda :) hennes värdmamma fyllde 29 år, så de va lite grillfest där hemma, jättetrevliga vänner hade dom:) vi köpte en blomma & choklad till henne i present :) väldigt rolig kväll! 

Nu idag tog vi bilen till brisbane & south bank, en liten strand mitt i stan typ?? Haha nä men typ! Väldigt mysigt & fint var de där!

Nu sitter jag på tåget påväg hem. 













Gick och tog selfie med massa randoms, haha de va kul!


Lördag morgon :-)




Annelis 29 års kalajs!!





Stranden idag, pratade lite m Märta idag också!!! So fun, miss <3

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-02-08 23:20:22

Äntligen kom kommentars knappen upp igen:) Kul med alla bilder o uppdateringen. Håret blev super fint:) Och gokillarna ...mysiga gosbilder med Hudson o Ryan:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela