ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Tåg tåg tåg

Publicerad 2015-02-13 09:41:58 i Australien,

Sitter på tåget mot Mathilda nu. Känner verkligen att jag behöver en bil. Done smidigt med tåg, men måste då ha skjuts till & från tåget vilket gör att jag måste anpassa mig efter familjen hela tiden vilket är lite jobbigt.. Hoppas min fina alfa blir såld där hemma så jag kan ta dom pengarna & köpa en bil här nere för dom pengarna. Tyvärr verkar de som jag måste lösa de så då jag inte verkar få använda familjens bil. Tråkigt nog. 

Well enoughsaid about that. Ikväll ska vi förhoppningsvis på bio, fifty shades of grey!!! Såg massa som skrev på Twitter igår att de va svårt att kontrollera sig;);) hahaha.... Hoppas den är bra. Dock ej läst böckerna än, fy skäms. Men skyller på att jag HATAR att läsa. Men kommer säkert bli sugen att läsa när jag sett filmen. Imorgon är vi barnvakt åt hennes små pojkar, eller ja hon är jag hjälper till:) sedan lite alla-hjärtans-dagmys på kvällen. Juste fixar ÄNTLIGEN mina fransar imorgon bitti också!!! & förhoppningsvis paintball på söndag!!! Wieeee. 



Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-02-15 11:43:41

Blev det bio?
Hbb brudarna spelade fifthy shade spelet igår...super kul!

Svar: Jajamensan, de blev bio:) den var inte superbra, den dög ;) va roligt! Vill testa när jag kommer hem;)
Ebba Lindholm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela