ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Torsdag

Publicerad 2015-02-12 01:49:19 i Australien,

Haha de går ej så bra med att vara kreativ på bloggen... Är så trött på kvällarna & då kollar jag tv & umgås med familjen sen skypear jag med någon eller sover... Ska verkligen försöka bli bättre :) 

Oj har inte skrivit sen söndags?? Shit vad tiden går fort kändes som de va två dagar sen...? 

Dom senaste dagarna har jag iaf jobbat, i måndags så var vi hemma lekte lite, var ute i solen & åkte i väg till parken en sväng. I tisdags hade jag bara lillen som vanligt & vi myste, lekte & tog en promenad. De är sååå skönt när de är fint väder, jobbigt men skönt. Men de är 800 meter uppför för att komma hem, väldigt jobbigt, men bra träning! Samma visa igår onsdag, lite längre promenad & en annan väg bara. Skönt att se lite nytt. Tänkte gå runt, men när jag kommit ungefär halvvägs så såg de ut att bara vara uppför sista biten, så vände istället. Ska nog gå den nångång när jag är ledig & går själv utan vagn :) 

Nu har jag nyss ätit frukost, ägg & bacon & äggmackor. SÅÅÅ GOTT!
Vet inte vad jag ska göra i 2.5h nu. Då ska jag åka å möta upp Mathilda så ska vi åka till ett outlet & SHOPPA, wiiiiie. 

Lite bilder från senast
Köpte ju ramar så pillade lite med de en kväll!




"Im out of here"




HAN SITTER






FaceTimeade med denna brutta igår också, som jag saknar henne.... Skulle seriöst inte klara mitt år down under om jag ej kunde skypea/FaceTimea med mina fina vänner & familj där hemma..<3
JUSTE SÅG MIN FÖRSTA ORM IGÅR. Efter 44 dagar down under såg jag den, och då visade de sig såklart vara en dödlig orm :-) livrädd... Haha. Men nån gång måste ju vara den första! 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-02-12 19:52:46

Ormen såg lite väl snabb ut tycker jag. Förhoppningsvis är den mer rädd än "hungrig".

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela