ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

15 timmars tidsskillnad

Publicerad 2015-01-21 07:04:02 i Australien,

Idag pratade jag Skype med Carro i 2 h. De skiljer alltså 15 h mellan oss nu när jag bor här i Aussie & hon i USA!! Shit de är så sjukt, kan inte ens förstå??? Vi räknade ut att hon vart där i 5 månader nu!! De kändes som hon åkte för en månad sen typ? Men de gjorde jag (nästan) haha 3 veckor sen... Och jag känner mig så hemsk som knappt hört av mig, bara då & då.... Men de ska de bli ändring på! Haha nu när de är så där 15h skillnad istället för 6h... 

Vi pratade om att säsongsjobba i typ alperna & de lät sååååå kul, vill vetkligen!! en till på framtidsplaner/drömmar listan att lägga till!!! Men de va som Carro sa, man får tänka & prioritera de man kan göra själv & de saker man kan göra med pojkvän/familj kan man vänta med:) så smart!! Åh jag saknar Carro.... 
Bild från carros hejdå partaj!!!💙❤️💭




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela