ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

En liten början

Publicerad 2015-01-06 12:42:22 i Australien,

Idag började jag lite smått att jobba. Följde med Ryan, den äldsta, till kindy för att se hur de går till osv. Så fröknarna vet vem jag är & så. Sen åkte vi & handlade lite frukostbröd. Köpte även en dounat, mums. På vägen tillbaka visade mamman vart det finns en park som jag kan ta pojkarna till nån dag om jag vill :)
 
När vi kom hem fick jag prova på att lägga Hudson, den yngsta då, komma in i dom rutinerna. För imorgon börjar allvaret, haha. Idag fick jag nästintill göra allt själv så jag skulle kom in i det, för imorgon börjar Jo, mamman, att jobba igen. Så då är jag on my own. Men Jo's mamma är här titt som tätt på dagarna så hon kan hjälpa till om de behövs :) Eller ja, hon bor här nu, men ska snart flytta till eget, men på dagarna så är hon ute på olika ärenden!
 
Men idag då, när Hudson sov så tog jag mig ett skönt bad i poolen. Lekte lite med kameran då också ;) Älskar att dom har en pool, så skönt när det är såååå varmt här... 30 grader på dagarna. Nä, nu är det dags att sova så man orkar med morgondagen. xo
Liten lunch på altan
Little Hudson
 
Tänkte ta ett kort när jag dök.....
Gick helt ok till slut..
poolen :-)

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-06 14:02:58

Övning ger färdighet du fick ihop mbenen till sist;) Go Hudson:) Fick du dekorera donutten själv?;)

Svar: Haha, nej den var så! Perfekt ju!;)
Ebba Lindholm

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-07 07:29:29

Jo just glömde ju gilla att tupperware flaskan syns i bild!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela