ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

En natt i Surfers

Publicerad 2015-01-30 00:38:10 i Australien,

I onsdags efter middagen så åkte jag till surfers igen. Vi gick på nått ställe med massa olika spel, huuuur kul som helst! Vi körde lazerdome, eller vad de heter. GAAAAH va roligt de va!!! De stängde tolv så då fick vi hem & kikade film, Gone girl. Den va bra men lite konstig? Haha! 

Igår åkte vi till seaworld. Linnea jobbade två timmar mitt på dan, så jag & Filip åkte dit lite innan. Vi kikade jetski, säl & delfinshow! Inte alla på samma gång såklart, haha! Hud vilket drömjobb att jobba med delfiner, shit! & sälshowen, haha Gud så rolig den va. 

Sen var de bara hem & käka innan de va daga att ta bussen hem igen:)



Utsikten från deras balkong i surfers 







Han ler!!!!!!! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela