ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Farm

Publicerad 2015-01-17 02:18:28 i Australien,

Igår hände inget speciellt, åka till en park & lekte med barnen bara! Bilderna ligger på kameran så lägger upp bilder imorgon typ.

Nu är jag & familjen påväg ner till pappans föräldrar som bor på en farm!! Gaaah älskar djur så de ska bli kul. Har med kameran, men ej datorn, så bilderna kommer imorgon eller måndag typ! 
Hade ju dock planer på att dra tillbaka till surfers ikväll & gå ut med Linnea, Filip & Viktor. Så sa mamman igår kväll att dom skulle åka ner, fick världens beslutsångest... Men drar till surfers nästa helg istället, då är de long weekend så kan stanna längre!! Hoppas bara Linnea är ledig. Suger dock att hon åker hem inom en månad:( 
Började dock ångra mitt val imorse, kände mer för surfers då... Men de här blir nog kul också:)

Jag mena, hur najs skulle de ej va att glida såhär ikväll..;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela