ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

FRAMTIDSPLANER/DRÖMMAR

Publicerad 2015-01-20 12:24:00 i Australien,

Har såååå mycket jag vill göra & hoppas verkligen att allt blir av!
 
Tänkte göra en lista
 
*Först och främst klara av detta år i Aussie, med en massa upplevelser.
   *Lära mig surfa samt köpa en surfbräda
   *Snorkla
   *Dyka - dykarcertifikat
   *Träffa koalor & kängurus
   *massa mer som ej är planerat, påkommet än!!
 
*Fira nyår 2015 i Nya Zeeland & sen upptäcka lite av NZ.
 
*Åka till Bali efter NZ.
 
*Komma hem (nån gång) jobba några månader 6-7, spara pengar!
 
*Roadtripa med Maja nån månad i USA.
   *Vad&hur vi åker är under planering ;)
 
*Efter hemkomsten från USA även där jobba ungefär 10 månader, kanske mer/mindre & spara pengar.
 
*Backpacka genom Asien nån månad, oklart med vem dock ;)
 
*Söka polishögskolan efter allt resande! (dock söka några gånger mellan resorna, kanske. För att se om man har nån chans ;).)
 
*Flytta till egen lägenhet, vart beroende hur de blir med skolan.
 
*När ekonomin & min vardag tillåter de, KÖPA HUND <3
 
Och under dessa månader jag är hemma, göra små saker hemma. Tex summerburst, bråvalla, Öregrund osv osv. När ekonomin tillåter ;)
 
Ja, hur ska dessa planer/drömmar uppnås då? EBBA SKA GÖRA EN BUDGET. woop lycka till Ebba,Tack Ebba.
(mamma om du läser detta, kan behöva hjälp med den där budgeten;).)
 
Tjong alla glada! nu gör vi livet roligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-20 20:45:48

Så klart jag läser:)
Att göra budget hjälper jag dig gärna men menade du att få tillskott till budgeten så är pappa bättre:)
Kalas med drömmar o planer. Ses på NZ då:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela