ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Ledig

Publicerad 2015-01-08 13:36:43 i Australien,

Idag var jag ledig, som jag kommer att vara på torsdagar. Då gå både Hudson & Ryan på kindy, skönt! Började dagen med att följa med pappan ut till en crossbana. Kikade först på när dom lite yngre åkte innan han skulle åka, skojsigt! Det var rätt soligt å varmt då, så vi sa att vi skulle åka till stranden efter. När vi åkt hem & lämnat crossen & var på väg till stranden började de regna... Haha typiskt. Men när vi kom fram slutade det, men de var fortfarande molnigt. men vi tog oss ett dopp ändå. Skönt. Åkte och käkade lunch på KFC, första gången för min del, men smarrigt var det :) Åkte hem, tog de lugnt. Skypeade först med Mathilda ett tag sen Lovisa! ÄLSKAR Skype! Nu är det läggdags, jobb imorgon igen.xo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela