ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Lite nödvändigt

Publicerad 2015-01-05 12:07:15 i Australien,

Idag fick jag mina rutiner osv inför jobbet! Vilka tider osv jag jobbar! Ledig torsdagar & helger. Sköööönt. Jag & pappan for ner till shopping centeret för att fixa ett bankkort & ett simkort. And guess what, bankkortet är ROSA!! Gaaash I'm in love. Men de skulle ta upp till fem arbetsdagar att få de, längtar!!! Kliar i fingrarna på mig, haha! Sen stannade vi till & köpte en varsin pizza till lunch. Fick köra liten bit påvägen hem, å hjälp. Här nere är de ju vänstertrafik. Började med att nästan köra ut på fel sida, haha. Sen slog jag haden i dörren varje gång jag skulle växla. Men väl ute i trafiken så gick de bra faktiskt, kommer vänja mig snabbt känns det som:) 

När jag kom hem tog jag de lugnt bara, kikade nyaste Beck! Åååå vad jag älskar dom filmerna, längtar efter nästa❤️

Käkade middag & nu ska jag nog slå på en film & sova, trött idag. Vaknar minst en gång på natten & är jättekissis, haha! Inte sovit en hel natt sen jag kom hit,". Juste firar en vecka idag ;) xo



This is my chilling position!
Dagens middag, Yummie! Har alltid vart kräsen angående mat, men hittills har allt gått ner ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-06 13:56:50

Å grattis till en vecka:)...imorgon kan du fira art resväskan varit där en vecka☺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela