ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Nyår-Beach

Publicerad 2015-01-01 09:27:17 i Australien,

Igår var de nyårsafton! Åkte ner till Byron Bay & mötte upp Amanda, gaaaah vad jag saknat henne! Gick runt där handla lunch osv, fixade alkohol;) för att starta inför nyår! Skulle dra ner på falls festivalen. Man var inge sugen alls på att festa, va så mkt kaos där så åkte hem igen till familjen. Vi gick ut & åt, kikade fyrverkerier & var på tivoli:) 










Idag var jag ner på stranden med pappan & äldsta sonen. Åkte vattenskoter, åååå de är så roligt!! Men insåg hur mycket jag kommer sakna svenska sommaren & sörtutt:( haha! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela