ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

resterande av dagen

Publicerad 2015-01-13 12:32:25 i Australien,

Efter jag väckt lillen, efter 2.5h sömn så gosa vi & lekte lite! Vet inte vad man kan göra med en liten bebis?? Dom kan ju inte göra nått, så tråkigt... haha, men dom är go! Käkade lunch, och finally some "riktig" mat! Annars har det alltid blivit typ toast, subway eller annat köpes! Gjorde makaroner & KÖTTBULLAR, från ikea, gaaaaah vad gott det var!!! Saknar svenska maten, & KORV!!! Kommer nog föräta mig på korv när jag kommer hem, haha!
 
Enough said about that, japp sen gick de en timme kanske så var det dags att natta lillen igen, sov även då typ 2.5h innan jag väckte han! Han har annars sovit max 1.45??? sååå skönt med längre! haha... Jobbade till ca 18.45 idag, men de gick bra han var så lugn, badade honom även, hahaha de gick inget vidare men ren blev han ;) Skypeade även lite med Göllpi idag.
 
Nu ska jag krypa till kojs & kika på nån serie, xo

 
 god kaka och glass till efterrätt, yummie
 
JUSTE
Idag, eller ja inatt (natten som var) har jag vart här i 2 veckor, wohooo! Så konstigt, för känns som jag kom typ i förrgår men ändå som att jag vart här flera månader?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela