ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Surfers - Lördag

Publicerad 2015-01-27 01:04:30 i Australien,

När vi vaknade bestämde vi oss först för att åka till Wet n' Wild, men de ändrades ganska snabbt till Movie World. Linnea och Filip hade redan köpt ett "VIP-Pass" som gör att man får gå in hur många gånger man vill fram till sista Juni, på Movie World, Wet n' Wild och Sea World. Så passade på att köpa ett jag också, man tjänar så sjukt mkt av att bara gå in två gånger!
 
Men när vi väl kom till busshållplatsen så hade sista bussen dit gått, så vi fick ta bussen till Sea World, sedan byta där till en annan buss och till sist ta en buss därifrån till Movie World. Vi kom fram ungefär 14 och dom stänger 17. Vi hann med 4 karuseller och en av dom 2 gånger... Men de var kul så dit ska jag tillbaka!
 
Sen tog vi direktbussen hem, gick och köpte något att grilla. Grillade mumma och sen började vi byta om och fixa oss för en utgång!
 
Kom dock inte in på ett ställe där, pga dom förstod inte svenska körkort?? Så vi fick gå på andra ställen, men de var kul ändå! Linnea & Filip gick hem rätt tidigt. Men jag hängde kvar med några andra svenska som dom träffat förut som vi förfestade med! Va skojsigt, kom hem typ 5-5.30! Bra kväll med andra ord ;)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela