ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

SURFERS PARADISE

Publicerad 2015-01-15 14:00:34 i Australien,

Tog sovmorgon imorse, vaknade 10. Trots att jag somnade 1, sov 3h, va vaken mellan 4&5... hmm! Men Åt lite frukost & lunch innan jag begav mig till Surfers Paradise &mötte upp Linnea! Guuuud så skönt att träffa nytt folk & inte bara hänga hemma i huset med familjen :) Vi började med att hänga på stranden, stört varmt idag. Min tlf visade 38 grader när jag kom.... Sen gick vi i några affärer innan vi gick & köpte kött för att sedan gå hem till henne & grilla. Hennes två roomies var också med, gaaaah så härliga människor. Ska back på lördag och se vad nattlivet har att erbjuda ;)
 
Men skulle hem, så tog en tram (typ som en spårvagn), bara typ 10 min, sen buss i typ 30 min, sen hämtade mormorn mig i Robina, cirkus 15 min hemifrån :)

Utsikten från deras bakgård!
Grillplatsen.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela