ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Surfers

Publicerad 2015-01-27 00:42:56 i Australien,

Första jobbdagen efter långhelgen. Man är ju lite trött då så att säga. Tänkte köra flera inlägg angående helgen, istället för ett långt.
 
På fredag efter jobbet så skjutsade min värdmamma mig till bussen. Skulle hoppa på i Robina, men vägen dit var avstängd pga vägen var översvämmad. De hade regnat hela dagen och hela natten. Så hon skjutsade mig till Nerang istället. När jag kom fram så var bara Viktor hemma, Linnea och Filip kom efter nån timme, dom hade varit och shoppat och kollat på bio.
 
Köpte pizza och kikade film tills dom kom. När dom kom fortsatte vi ta de lugnt, kollade på småstadsliv. HAHA bästa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela