ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Tisdag 20e Januari

Publicerad 2015-01-20 05:30:09 i Australien,

Igår skickade farmorn iväg min laddare, men vi bestämde att vi inte skulle skicka kameran, ifall den skulle komma bort! Kändes bra, dock måste jag vänta ungefär 2-3 veckor tills hon kommer upp men de får de vara värt. Får använda mobilen tills dess! 

Påtal om mobil. Nu är de dags för en ny, här om dagen hade jag 64% smsade & 5 min senare, baam 28% & mobilen kokade.... Blir nog en iPhone 6, men lite kluven om de blir den eller iPhone 5S. Får se!! 

Long weekend i helgen ju, så drar förmodligen till Surfers & Linnea redan fredagkväll när jag slutat & blir kvar där till måndagkväll. Annars åker jag lördag morgon. Måndag är ju då som sagt Australia Day, så får se vad vi hittar på! Hoppas bara Linnea är ledig!!! 

Bilder från farmen kommer alltså om nån vecka! Peace. 

NÄSTA vecka kommer Mathilda?? Alltså va kan ej fatta?? Gaaah vi har så mycket vi vill göra! Redan 2 helger halv planerade, haha! Längtar! 
Bilden har jag "stulit" från mathildas blogg ;) haha gammal & fin! www.mathildaaustralien.blogg.se 






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela