ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Lööööördag

Publicerad 2015-03-02 09:02:03 i Australien,

Sov hos Mathilda på fredagen så när vi vaknade skulle vi in till brisbane & bada men när vi kommer dit blir se molnigt, så vi bestämmer oss för shopping istället. Såklart blir de fint då & vi åkte fel i nån timme också... Haha, men tillslut så hittade vi dit vi skulle! Blev två tröjor, en hatt & ett par shorts! JAG ÄR REDO FÖR FUTURE!!! 

När vi kom hem till Mathilda igen så käkade vi grillat med hennes familj & sen kom AMANDA & KARIN!!!!! Alltså amagaaaaaad i miss them. Love those girls!!! Vi fixade oss and guess where we ended up....... Bambambambaaaaam SURFERS PARADISE!! Haha agaaain. Förade med våra swedes, hade sån awesome utgång. 


Shortsen jag köpte, ville ha toppen & hatten också men 50 dollar styck:/ shortsen gick på 55 dollar så plånboken sa ifrån tyvärr:(
Den tröjan & hatten fick de bli istället ;) inte lika snyggt men funkar! Haha, hatten gick på bara 15 dollar, så liten skillnad..
så fula halsband så dom blir snygga. SHAKA













Dom tre sista bilderna har jag snott av Mathilda ;);)

ÄLSKAR SURFERS PARADISE

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-03-04 22:31:59

Snyggingar!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela