ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

SKYPOINT

Publicerad 2015-03-26 03:46:45 i Australien,

I fredags så åkte jag och Mathilda in till Surfers och gick upp i Skypoint. Det är en bar och restaurang på 77e våningen, cirka 230 meter upp! Hela byggnaden är cirka 323 meter. Man kan vandra hela vägen upp, "utan på" byggnaden liksom. haha, om ni fattar? Vi tog iaf en varsin drink där uppe. Sen tog vi en strandpromenad innan vi mötte upp Sebbe och Robin, så jag kunde få tillbaka min hatt och Sebbe sina tröjor. Saknar redan... haha! Sen åkte vi hem till Mathilda och sov!
UTSIKTEN ÄR MAGISK
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-29 08:10:27

Jag har visst inte varit in på ett tag pch kollat...verkligen häftig utsikt. Och du hinner med en hel del fröken fräken:) Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela