ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Torsdag

Publicerad 2015-03-02 05:24:58 i Australien,

Gör inget speciellt i veckorna, så är så tråkigt att skriva om dom dagarna.... Leka varje dag;) 

I torsdag iaf så åkte jag till Surfers, såklart;), är alltid där älskar de. Mötte upp Felicia, som jag & Mathilda träffade på förfesten förra lördagen. Vi hängde på stranden fram till två ungefär då gick vi & köpte sen lunch. PIZZA! Sen kom Elsa dit, också en tjej vi träffade då, kompis med Felicia:) sen hängde vi lite på stan, shoppade lite. 3 tröjor fick jag med mig hem. 
Sen gick vi hem till dom för dom skulle duscha & städa osv. För dom åkte nämligen vidare till Byron i lördags.... Såååå tråkigt:( men sen skulle vi upp i skypoint, men var tydligen nån privat grej där just då.. Så då gick vi tillbaka till deras lägenhet bara, tog de lugnt käkade lite osv! Sen blev de lite spontant, för mig, fix & iväg till dom andra svenskarna för förfest!! Alla andra gick ut, men jag fick åka hem & sova eftersom jag jobbar på fredagar:( men hade kul så länge de varade!! Kom hem runt halv ett. 






En av dom nya topparna jag köpte 

Kommentarer

Postat av: kicki

Publicerad 2015-03-02 07:02:17

Snygg topp!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela