ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Promenad

Publicerad 2015-02-05 04:06:18 i Australien,

Igår tog jag med Hudson på en promenad. Så skönt! Blev kanske 4 km. Sista 500 meterna är såååå jobbiga för de går bara uppför... Haha! 
Sen på kvällen skypeade jag med Maja, har halvt bestämt när hon ska komma nu ska i stort sätt bara kolla med min värdfamilj om de är okej att hon kommer & bor med oss, I TRE VECKOR!! Love it. 
Hoppas även på att jag kan få ledigt den veckan jag fyller, veckan Maja kommer så vi kan åka runt lite!!! 

Idag är jag ledig, som alla torsdagar. Började med att ta en powerwalk på 4.5km, måste bart närmare 30 grader också och en massa uppför... Skönt var de!! Skulle egentligen springa men vaknade med lite ont i halsen så skippade de. Avslutade sedan med ett skönt dopp i poolen & sen lite ägg & bacon & massa bär! YUMMIE! 

Måste ju börja komma i form nu när jag ska söka Polishögskolan ;) 

Nu är de snart dags att ta mig ner till frissan för en liten färgning, wiiiiie tagga! Sen plockar Mathildas värdpappa upp mig efter han slutat så åker jag med till dom sen åker jag & Mathilda till IKEA!!! 
Sober kvar men vi tar bilen tillbaka hit imån bitti innan jag börjar. 




Igår





Därborta är surfers, höghusen




Observera att jag stog still & tog kort cirka 5 min;)
Idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela