ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Förra veckan

Publicerad 2015-02-24 03:59:20 i Australien,

Jaaa, förra veckan då var de jobb som vanligt då! Både älskar och oälskar mitt jobb, haha. Beror helt på vilket humör jag och ungarna är på.
 
Sen på torsdagen, mötte jag upp Mathilda på tåg/busstationen, så åkte vi till Surfers och va på TimeZone. Det är ett ställe med massa olika spel och grejs. JÄTTEROLIGT. Var där en gång med Linnea och Filip. Så körde vi LazerDome, haha de är såååå roligt. Sen var Mathilda hos mig hela helgen.
 
Fredag var det bara en vanlig jobbdag, förutom att det var typ storm och bara massa regn. En cyclone,som det heter. Var dock mycket längre upp, men de orsakade även skitväder hos oss... Högre upp i landet så gick hus sönder och grejs, sjukt!
Vi gjorde pannkakor till lunch, yummie. Sen gjorde jag middagen, eller Mathilda hjälpte till. Kycklingcurry och ris, blev suuupergott faktiskt. Och dom sa att de va gott, men man vet ju aldrig om dom ljuger eller inte för att vara snäll...;) haha
 
Vet ej om bilderna kom i oordning, men bilder iaf. pusssssss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela