ebbaaustralien.blogg.se

Hej! Är en 19årig tjej som snart ska bosätta mig i Australien och vara aupair. Enjoy.

Första dagen avklarad

Publicerad 2015-01-07 09:44:46 i Australien,

Jihooo där "klev" jag av första jobbdagen.Wosh vad mycket jobb det är med en liten 6 månaders bäbis... Kommer nog dröja några år innan jag vill ha en egen liten bäbis efter detta år... Haha!  Mormorn va hemma hela dagen så jag fick vila mig lite ibland:) skönt! Hudson sover ungefär 3-4 h om dagen så de är skönt att kunna slappna av då under den tiden! Göra lite eget, till exempel så Skypeade jag med Agnes idag!!! Åh vad glad jag är över att Skype finns!!! 

Nu på eftermiddagen följde jag med pappan & handla till middagen ikväll, dock blev de 3 olika mataffärer pga de fanns inte broccoli på dom första, huvudingrediensen haha! Men till slut. Fick även köra hem, fortfarande lite ovant med vänstertrafik, men börjar komma in i de :) 

Får se vad kvällen bjuder på!!

Pojkarna! Gosisar. Äntligen ville Ryan gosa ;)





Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2015-01-07 16:54:10

Gobitar allihopa:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela